شايسته ترين عطرها براي عروس خانم ها

۱ بازديد

بهترين عطرها براي عروس خانم ها

هيچوقت عطري را كه براي روز عروسي تان تعيين ميكنيد دست‌كم نگيريد . روز عروسي يكي مطرح ترين روزهاي معاش است و شما معمولاً در زيباترين ظواهر ممكن مي باشيد . شايسته ترين رايحه ممكن را براي اين روز گزينش فرماييد چون تا انتها قدمت آن را به خاطر خواهيد آورد . آيا تا به هم اكنون به‌اين تعيين ديدني تفكر كرده ايد؟ شما كدام بو را براي روز عروسي خويش تعيين مي‌كنيد . اين عطرها از نگاه منتقدان چندين عدد از شايسته ترين هاي روز عروسي مي‌باشند . براي خريد آنلاين بو و ادكلن هاي داراي اعتبار به مغازه اينترنتي رجوع‌نماييد .


اين بو دارنده بو اي سبك و كاملاً خانومانه است . ادغام آن با پوششي سپيد يا اين كه صورتي و زيورآلات مرواريد خوب به حيث مي‌رسد و رايحه آن شما‌را به روزهاي پرشكوفۀ فصل بهار خواهد موفقيت . گفته ميشود هر كسي اين رايحه را براي روز عروسي گزينش كرده هيچ وقت پشيمان نبوده است و از شايسته ترين هاي ممكن براي يك روز كاملاً بشاش و آكنده‌از گل است .

اين رايحه منحصر شروعي مجدد است . منحصربه‌فرد صبح هايي كه از مدل آغاز ميكنيد و ميخواهيد فصلي نو در معاش خويش گشوده نماييد . اسم اين بو برگرفته از نام مستعاري است كه بابا استلا مادرش را به‌اين نام صدا مي زده و مخفف دوستت دارم ليندا ( Linda I Love You ) بوده است . اين رايحه بو اي را ارائه ميدهد كه درونش مورخ , هنر و شيمي مخفي است و نام اين رايحه به تنهايي و با اقتدار به عشق و علاقه اشاره دارااست . عطر زنبق , مشك و آناناس در‌اين بو به عينه به مشام ميرسد .


در حالتي‌كه اين نهايي روز مجرد بودن شما است احتمالا بخواهيد مقداري شيطنت نماييد و در ادامه عطري با عطر جذاب و بازيگوش بگرديد . توليد كننده اين بو معتقد است كه ادغام بو گل آفتاب گردان و شكوفه هاي نارنج و سرو تركيبي اعتياد آور است . شما خير صرفا در طول روز عروسي بلكه براي ادامه معاش هم از اين بو استفاده خواهيد كرد . عطر رز و وانيل هم درين رايحه به عمل گرفته گرديده اند و عطري ديدني و بشاش ارائه داده اند .


در‌اين روز شما مي بايست در زيباترين شرايط خودتان باشيد . اين بو از نگاه منتقدان زياد ديدني و احساساتي است و چه بسا به زيبايي يك عروس بيشتر مي نمايد . درين رايحه بو گل نااميدي , ياسمن , رز ومگنوليا با بو انبه مخلوط شده‌است . اكثري معتقدند اين ادغام زياد خيره كننده البته تاثير گذار است . ديدني است بدانيد اكثري از اشخاص داراي شهرت اين رايحه را براي روز عروسي شان تعيين كرده اند .


ورا ونگ طراح پر اسم و رسم در رابطه اسم گذاري اين بو اينگونه توضيح مي‌دهد : ( پرنسس دربارۀ خواستن چيزهاي سر آلود و رويايي در معاش است . فرقي ندارد مسن يا اين كه برنا , هر كدام از ما در شخصيت هايمان چيزهاي رويايي را طلب مي‌كنيم .

خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.