برگزاري مراسم عروسي در گلشن خوبتر است يا اين كه تالار؟

۱ بازديد

مراسم عروسي از حيث خيلي‌ها مهمترين مراسم و اتفاقي است كه در معاش آن‌ها ميفتد . عروس و دامادها براساس همين اعتقاد و باور همگي همت خويش را مي كنند تا اين مراسم به شايسته ترين صورت ممكن و هماهنگ با دارايي آن‌ها برگزار شود . مهمترين نصيب اين مراسم گزينش محل مطلوب براي برگزاري آن است . در ديرباز اين فرمان ساده‌تر بود و اما خانه‌ها خيلي بزرگ‌تر بودند و مراسم در منزل ها برپا مي‌شد . البته اين ايام كمتر كسي حاضر است اين فعاليت را بكند و چه بسا در‌حالتي كه منزل بزرگي نيز داشته باشد , دردسر اين فعاليت را به جان نمي خرد . سپردن برگزاري مراسم عروسي به سرويس ها مجالس يا اين كه تشريفات مجالس عروسي يعني اين كه مسئوليت بخش اعظمي از امور از عهده شما بيرون و به گردن آن ها مي‌ افتد . ولي تعيين گلشن و تالار عروسي يا اين كه سالن خويش مقوله‌اي غيروابسته است كه در پي نكاتي را آورده‌ايم , باشد كه شما‌را در تعيين كمك رساند .



گلشن عروسي يا اين كه تالار؟
خوبتر است در طول اجاره سالن يا اين كه تالار عروسي به فصل هم اعتنا داشته باشيد . گزينش گلشن عروسي براي فصل‌هاي فصل بهار و فصل‌تابستان لذت بخش‌تر خواهد بود . البته تالارها با داشتن سيستم گرمايش و سرمايش دلخواه در هر چهار فصل تجهيزات حتمي را دارا‌هستند . باغ‌ها معمولاً در بيرون شهر مي باشند و سالن‌ها در درون شهر . طي كردن فاصله طولاني چهت نيل به محل براي مدعوين گهگاه مشقت بار است .



بيرون شهر ترافيك ندارد , اما يافت كردن مكان براي مهمان‌ها گهگاه با سردرگمي همراه است كه با دادن كروكي به آن ها اين خلل رفع مي گردد . البته ايراد تالارهاي درون شهر هم ترافيك خيابان‌ها است كه در گزينش سالن مي بايست مورد‌علاقه قرار بگيرد . چه گلشن را براي خودتان در لحاظ ميگيريد چه سالن , به محل بوستان اتومبيل ميهمانان هم بيانديشيد . داراي اهميت است كه طعام درين شب خاطره‌انگيز براي مدعوين صحيح سرو شود . يكي مواقعي كه در اجاره گلشن مي بايست به آن تصور كنيد , زمينه گرم ماندن خوراك است . حتماً اين داستان را در حيث داشته باشيد كه در حالتي كه واجب شد خوراك را گرم نمايند . با گزينش سالن ديگر مشكلي در اين زمينه نخواهيد داشت , زيرا در فضاي گشوده خوراك پر سرعت سرد ميگردد .



تأمين برق موردنياز مكان شما زياد حساس است . در‌حالتي كه خودتان باغي را براي اين عمل در حيث گرفته‌ايد , مطمئن باشيد كه‌اين مكان توانا به تأمين برق چراغاني‌ها و مجموعه موسيقي خواهد بود . اجاره موتور برق تامل نيكي است . حتماً در‌حالتي كه قرار است در يك گلشن مراسم خويش را برگزار نماييد به موقعيت هوا هم دقت داشته باشيد , باريدن باران و وزيدن باد ميتواند مراسم را به كل به نيز بزند .



بعضي باغ‌ها براي رفع خلل سوز و سرما در فصل زمستان تالار سرپوشيده دارا‌هستند كه ولي شما مي بايست هزينه‌اي كه صرف گرم كردن اين اطراف ميگردد را پرداخت نماييد كه احتمال دارد هزينه مازاد باشد . موضوع با اهميت ديگر در تعيين گلشن يا اين كه سالن كه مي بايست مورد‌علاقه داشت هزينه محل ورود است . براي اجاره باغ‌ها بايستي هزينه بيشتري را پرداخت فرمائيد . در صورتيكه از حيث مالي خلل داريد , در گزينش گلشن محدود خواهيد شد .

باغ و تالار عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.