نكات اساسي در گزينش طلا و جواهرات عروس

۱ بازديد

اگر اندام تان دقيق و لاغر است حتما از زيور آلات دقيق استفاده فرمائيد تا منجر نشود كه ميهمانها انديشه نمايند شما عقده ي طلا و جواهرات و جواهر داشتيد يا اين كه بعداز زمان كوتاهي دل تان را بزند كه ديگر نخواهيد از آن استفاده فرمائيد .

♦ استفاده از ارثيه و يادگاري هاي اجدادي نظير يك گل سينه يا اين كه يك مدال هيچوقت قابل مقايسه با زيور آلات ديگر نخواهد بود و اصالت شما و خانواده تان را نشان خواهد اعطا كرد پس در صورتيكه از داشتن اين جواهرات به دور نيستيد حتما از آنها استفاده نماييد .

♦ هنگام خريد طلا جواهرات و جواهر به تناسب رنگ آن با رنگ پوست , موي و ديده هاي تان اعتنا فرماييد تا جلوه ي آنان بيشتر شود و زيبايي آن فراوان شود .

♦ دستبند خير مي بايست خيلي تنگ باشد و خير خيلي گشاد . در صورت تنگ بودن دست تپل خيس به لحاظ ميايد در صورت گشاد بودن از دست هاي تان در ميايد و قشنگي و زيبايي خويش را از دست مي دهد .

♦ چنانچه گريبان ي جامه عروس تان بسته است خوب تر است از گردن آويز استفاده نكنيد و به جاي آن از يك جفت گوشواره ي بزرگ استفاده فرمائيد كه زيبايي متعددي را در بر مي‌گيرد . در غير اين صورت خير گردن آويز و خير دسته گريبان نمي توانند خودشان را نشان دهند .

♦ در‌حالتي كه موهاي كوتاهي داريد خوبتر است از گوشواره هاي بزرگ استفاده نكنيد .

♦ نوع گيسو بلند و گشوده با گوشواره هاي معلق و بزرگ تناسب و جلوه ي خير دارا‌هستند حتما از اين گونه گوشواره استفاده فرماييد .

♦ در صورتي گردن خيلي بلند و كشيده اي داريد از استفاده از گوشواره هاي بلند و معلق دوري كنيد .

♦ در شرايطي‌كه كه خدمت طلا عروسي تان را يك قدمت نگه مي‌داريد و بضاعت و توان خريدن خدمت جواهرات رنگارنگ را در حين معاش نداريد خوب تر است سرويسي بخريد كه با همگي رنگ جامه و پيرايش دسته در بيايد . چهت نيل به‌اين مراد شايسته ترين رنگ تعيين نگين سپيد ( برليان ) است .

♦ عملكرد فرمائيد با خرقه عروس از زيور آلات پهن و بزرگ استفاده نكنيد تا به اين صورت خرقه و صورت تان طولاني تر به ديده بيايد خير جواهرات تان . به خاطر داشته باشيد كه جواهرات عروس هر چه كم خيس , خوب تر .

♦ اكثر اوقات زمان ها براي عروس ها مرواريد شايسته ترين تعيين است . چون نيز به نسبت جواهرات ارزان خيس است و نيز رنگ سپيد آن با رنگ خرقه عروس هماهنگي بي نظيري دارااست .

♦ در صورتيكه گردن كوتاهي داريد مدال پهن تعيين نكنيد و تلاش فرماييد جور مدال به طور هفت باشد خير گرد , تا به‌اين صورت گردن شمارا كشيده خيس نشان دهد .

آرايش كردن عروس و مهيا كردنش براي تشريفات مجالس از قديم در فرهنگ وتمدن هاي متعدد وجود داشته است . از هنگامي وقتي كه عروس را با گونه هاي گل ها و گياهان رنگي مي آراستند تا اكنون كه اشكال و اقسام زيورآلات دردسترس مي باشند , دگرگونيهاي متعددي در عروس آرايي به‌وجود آمده است .

خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.