گزينش طلا و جواهرات براساس رنگ پوست

۱ بازديد

آراستن عروس و مهيا كردنش براي تشريفات مجالس از قديم در فرهنگ و تمدن هاي متفاوت وجود داشته است . از هنگامي وقتي كه عروس را با گونه هاي گل ها و گياهان رنگي مي آراستند تا حال كه گونه هاي و اقسام زيورآلات دردسترس ميباشند , دگرگونيهاي متعددي در عروس آرايي به‌وجود آمده است . استفاده از طلا جواهرات و جواهر براي عروس از كليه بيشتر براي عروسهاي هندي مورد اعتنا بوده است . كادو دادن طلا جواهرات و جواهر به عروس در هند يك سنت سابق است و فراوان متداول بوده . به حيث هندوان عروس مي بايست با گونه هاي طلا و جواهرات و جواهر تزيين شود تا همانند خورشيد بدرخشد . همينطور داشتن طلاي بيشتر براي عروس نوعي كسب اعتبار نزد خانواده همسر به حساب آورده مي شود ولي عروس هاي اروپايي و آمريكايي گوناگون اند و كمتر از زيورآلات سنگين وزن و مالامال زرق و برق استفاده مي نمايند . امروزه در اروپا و ايالات متحده يك گوشواره چلچراغي يا اين كه يك گردن آويز كريستالي براق كافي به لحاظ مي‌رسد . چرا‌كه بيشتر طراحان مد عروسي معتقدند ; خويش عروس مي بايست محور مجلس باشد خير زرق و برق هاي لبه اي . گرچه بررسي هاي نو نشان داده است عروس هاي اروپايي و آمريكايي نيز به تدريج درسمت زيورآلات بزرگ و سنگين وزن جلب ميشوند ولي هنوز نيز صرفا يك تكه طلا جواهرات را كافي مي‌دانند . در كشور‌ايران البته خريد طلاي عروسي در واقع نوعي كادو داماد به عروس به حساب آورده مي شود و از آنجايي كه طلا جواهرات در جمهوري اسلامي ايران يك كالاي سرمايه اي است , خريد يك خدمت عالي عروسي نيز براي عروس و نيز براي داماد اهميت داراست .

گزينش جواهرات عروس در تشريفات عروسي
تعيين طلا و جواهرات براساس رنگ پوست

۱ ) در حالتي كه پوست شما سپيد است , به جاي طلاي زردرنگ از طلاي سپيد استفاده نماييد . درخشندگي طلاي سپيد , زيبايي و جلوه پوستتان را بيشتر ميكند .

۲ ) در حالتي كه پوستتان گندمگون ( رنگي مابين سپيد و برنزه ) است , از طلاي رنگ زرد و مخلوط آن با طلاي قرمز‌رنگ استفاده نماييد زيرا به پوست شما جلوه بيشتري مي دهد .

۳ ) در شرايطي كه پوستتان برنزه يا اين كه سبزه تيره است , از زيورآلاتي استفاده نماييد كه تركيبي از طلاي سپيد و رنگ زرد باشند .
تعيين جواهرات عروس , تشريفات عروسي , جواهرات عروس , جامه عروس , نكات كليدي در گزينش طلا و جواهرات عروس

ارايشگاه عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.