۳اشتباه مرسوم در گزينش جامه ساقدوش عروس

۱ بازديد


همان طور كه ميدانيد ساقدوش هاي عروس خانم بايستي لباسي يك رنگ و طرح داشته باشند . از اين رو خرقه مخصوصي كه براي آنان گزينش مي گردد مي بايست به نوعي تك و مخصوص باشد . گزينش اين جامه نيازمند رعايت اصول خاصي استكه احتمالا خيلي از اشخاص از آن با خبر نباشند . روز جاري به ۳ نادرست مرسوم در گزينش جامه ساقدوش عروس اشاره مي‌كنيم .
۱ - پرسيدن سوال هاي نادرست از ساقدوش ها
مدام با اين‌كه شما ساقدوش ها را گزينش مي‌كنيد و احتمالا از صميمي ترين دوست هاي شما باشند اما احتمالا شما ذوق و سليقه ي آنان را به صورت ظريف نمي دانيد . شايسته ترين فعاليت اين است كه از آنها دراين مورد سوال فرمائيد و سليقه‌شان را بيابيد . احتمالا دوست جان جاني شما از رنگ نارنجي رنگ متنفر است و احتمال دارد خواهر شما از جامه هاي فارغ از آستين خوشش نمي آيد . پس بايستي حتما ليستي از تعيين هاي آنها تنظيم فرماييد . خوشبختانه خرقه هاي ساقدوش ها در همگي ي سايزها ارايه مي گردد و شما نگران سايز نخواهيد بود .

۲ - دادن گزينش هاي متعددي به ساقدوش ها
احتمالا دادن تعيين هاي متعددي درخصوص گزينش خرقه براي ساقدوش ها آنقدرها نيز عالي نباشد . به ويژه در صورتيكه شما از آن مدل اشخاصي نباشيد كه با پيام هاي هر ساعته با مضمون “ اين چطوره؟ ” و يا اين كه “ نظرتو راجع به‌اين بگو ” بتوانيد كنار بياييد . يك سفارش : در صورتيكه خيلي اهل دموكراسي ميباشيد مي‌توانيد جور و ميزان تنگ يا اين كه گشاد بودن جامه را خودتان گزينش كرده و در گزينش رنگ يا اين كه خانواده ي رنگي براي خرقه نظرسنجي بگذاريد .

۳ - از ذهن بردن مقدار بودن جامه ها
فرض فرماييد كه با كلي سليقه و شوق واشتياق جامه ساقدوشها را گزينش و تهيه و تنظيم نموده ايد و طي روز عروسي يك دفعه جامه ها در گير خلل شده و يا اين كه پاره ميگردند . اين رخداد فراوان خوشايندي نيست و بدتر آن كه بايستي تا انتهاي عروسي با دستتان آن نصيب ها را نگاه داريد . به همين جهت شايسته ترين فعاليت اين است كه چه بسا الامكان از خرقه هاي مجلسي ريسك پذير مانند خرقه هاي فارغ از كتف يا اين كه خيلي تنگ و چسبان خودداري كنيد . جامه هايي تعيين فرمائيد كه با سينه بندهاي معمولي به راحتي قابل پوشيدن باشند و گريبان هاي معمولي داشته باشند .
ساقدوش هاي شما جور نيستند و اين به‌اين معنا است كه به طور كامل با هزينه ها و پشيماني هاي آن گاه خريد بد آشنا مي باشند . خودشان بارها و بارها جامه مجلسيخريده اند و روال عمل را ميدانند . از اين رو پس از تعيين خرقه از آنها بخواهيد به طور كامل در آن ورجه وورجه نمايند و برقصند و همگي ي وضعيت عروسي را با آنان بسنجيد .

مزون لباس عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.