اصول خرقه پوشيدن در ديدار نخستين

۱ بازديد


جلو آيينه نگاهي به خودتان مي اندازيد و بعد از آن نيز نگاهي به ساعت , زمان ملاقات رسيده است و مي بايست با شخصي كه هيچ تصوري از آمال و علايقش نداريد رو به رو گرديد و به اعلام‌كرد و گو بنشينيد تا بتوانيد براي يك قدمت معاش مشترك تصميم بگيريد , پس مي بايست در اولي گام براي اين وعده ديدار با لباسي هماهنگ با روحياتتان حاضر گرديد
تحريريه : بشر ها هنگام ملاقات يكديگر به او‌لين فاكتوري كه اعتنا مي‌نمايند ظواهر و پوشش است خصوصا در حالتي‌كه آن شخص فردي باشد كه تمايل به برقراري رابطه براي ساختن آتي اي مشترك با شمارا داشته باشد , پس تعيين جامه براي استارت اين ارتباط از جزئيات كليدي و تاثيرگذار بر معاش شما ميباشد .
با ما همراه گرديد تا شايسته ترين آيتم را با نيز بررسي كنيم .
جامه ها نماد شخصيت اشخاص است
احتمالا دوست هنرمندي داشته باشيد كه به خاطر پوشيدن فرم خاصي خرقه و عشق به تناژهايي از رنگ ها دربين دوستانتان پررنگ و تايز باشد و همگي ميدانند كه‌اين اين داستان به طور كامل از روحيات و نگاه هنرمندانه اش نشات مي‌گيرد , پس جامه ها آدرس از روحيات و شخصيت ما دارا هستند .
شما نيز بايستي براي اين وعده ديدار كليدي لباسي را تعيين نماييد كه خويش واقعيتان را منعكس نمايد و به راحتي بتوانيد با فردي كه در آيينه مقابل شماايستاده است رابطه برقرار فرماييد , به عنوان مثال دختر آهسته و تيزهوش مدام يا اين كه پسري مالامال انرژي و بي باك يا اين كه يك كدبانوي تمامي رشته رقيب را …خودتان باشيد .
برخي ها براين باوراند لباسي كه براي خواستگار بايستي پوشيد لباسي است قانوني و شيك صحيح نظير هنگامي كه به مجلسي دعوت شده ايد كه ديگر دعوت شدگان برايتان ناآشنا مي باشند و شما بايستي به نحوي در آن ضيافت ظواهر گرديد كه از همگي حيث شيك و خاص به حيث برسيد , ولي شما قرار نيست با اشخاص آن محفل درباره‌ي آتي اي مشترك و ديدگاه ها و منظور هايتان حرف نماييد و به فيض برسيد پس مشقت بار نگيريد و خودتان باشيد , اما اين داستان به معناي شلوغ بودن نيست .
جور پوشش شما در همچين ملاقاتي به هوش و ذكاوتتان بر مي گردد , انتخابي طاقت فرسا و در عين هم اكنون سهل و آسان .
لباسي كه نيز زيبايي و آراستگي را به شما كادو نمايد و نيز نشانگر شخصيت حقيقي و واقعي شما باشد .
جسارت در جامه هايتان نهفته شده‌است

تا به حالا توجه نموده ايد وقتي كه لباسي را دوست مي‌داريد به بدن مي كنيد حس بهتري داريد ؟ يا اين كه زماني براي فعاليت بزرگي جامه قانوني و خاصي ميپوشيد اقتدار و انرژي بيشتري داريد؟
صحت دارد , خرقه ها به ما جسارت و انرژي مي دهند , زماني شما رنگي كه صورت تان را ديدني و دلنشين مي‌نمايد به بدن مي كنيد ناخودآگاه لبخند بر لبانتان مي نشيند و دلتان ميخواهد همگي شمارا ببينند علي الخصوص عزيزانتان , پس خرقه مورد‌علاقه تان را براي اولي ديدار بپوشيد تا جسارت صحبت زدن داشته باشيد و در پس ذهنتان خودتان را پذيرش داشته باشيد , به اين دليل كه زماني كسي خودش را با تمام كم و كاستي هايش پذيرش نمايد و دوست داشته باشد به راحتي ميتواند روي ديگرافراد تاثير بگذارد و از آمال و منظور هايش بگويد .
پوشش و اعتقادات
شما شخصي ميباشيد با اعتقادات خاصي درباره ي پوشش و درپي اصول و اعتقادات خودتان و خانواده تان ميباشيد البته قرار است به ملاقات فردي برويد كه ميدانيد يا اين كه حدس مي زنيد تا حدي با شما در خصوص مقوله عفاف و حجاب و پوشش با شما اختلاف لحاظ داراست , هم اكنون مي بايست با چه لباسي راز اين وعده ديدار حاضر گرديد ؟
پاسخ اين سوال واضح است با به عبارتي ميزان و مدل پوششي كه به آن عقيده داريد . در صورتيكه يادتان باشد يكي اصول پوشش شما براي اين وعده ديدار اين بود كه خودتان باشيد , خويش حقيقي …
شما مي بايست به عقايد فرد در مقابلتان احترام بگزاريد ولي نبايد عقايد خودتان را نيز فراموش فرماييد . زماني شما همان گونه كه مدام بوده ايد بر راز اين قرار حاضر گرديد ميتوانيد از پيشين و داشته هايتان به روشني حرف فرمائيد .
اما كساني نيز مي‌باشند كه به تحميل يا اين كه خوب تر است بگوييم به احترام خانواده هايشان جور خاصي از پوشش را دارا‌هستند , توصيه مي‌كنيم درباره‌ي اين مورد كه تصميمي براي تغيير و تحول اين پوشش بعداز وصلت دارا هستند .

خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.