جديدترين راه‌هاي عكاسي و فيلمبرداري در جشن و پايكوبي عروسي

۱ بازديد

_ اريب به چنگ آوردن تصوير

براي اين‌كه تصاوير زيباتر ثبت شوند , ميتوانيد دوربين را اريب بگيريد . زاويه دادن به دوربين حسي از تكان را در تصاوير ساخت مي نمايد . تغيير و تحول مرحله خطوط قاب و اريب نگه داشتن دوربين , سبب ساز توليد جلوه هاي خوشگل در فيلمبرداري و عكاسي ميگردد . البته درين عمل نبايد زياده روشي شود .

8 _ دقت به سايه ها

در روزهاي آفتابي , مي توان سوژه ها را در زير سايه پيروزي و با استفاده از فلاش تكميل كننده براي سطح روشنايي صحنه , تصاوير زيباتري را ثبت كرد .

9 _ افزودن محو شدگي

براي تصوير برداري از صحنه رقص عروس و داماد , بايستي از سرعت شاتر ذيل استفاده فرماييد , تا احساس جنبش به تماشاچي منتقل شود . در شرايطي كه از مخلوط سرعت شاتر زير و مخلوط فلاش استفاده نماييد , تكان عروس و داماد , در عين حالي كه فروغ و روشنايي و جنبش محيط را به تصوير ميكشيد , به خير مشاهده مي شود .

10 _ استفاده از براكت فلاش

براي اين‌كه سايه هاي روي سوژه به دستكم رسد , مي‌توانيد فلاش اكسترنالي را به براكت فلاش ( flash bracket ) متصل نمائيد تا تعدادي سانتي فراتر از لنز قرار بگيرد . براي اين‌كه بتوانيد در تصويرهاي پرتره يا اين كه عكس هاي با فرمت چشم انداز ( landscape ) فلاش را از مكانيسم لولا يا اين كه محور استفاده نماييد , بايستي عكس هاي پرتره يا اين كه عكس هاي با فرمت چشم انداز ( landscape ) فلاش را جنبش دهيد .

11 _ اعتنا به محيط

صرفا بر روي سوژه متمركز نشويد . در تصويربرداري صرفا سوژه ها نيستند كه منجر زيبايي هر چه بيشتر عكس و فيلم ميگردند . بلكه در مسير نگاه آن ها , مي توان پديده هاي زيبايي را هم ثبت كرد . در اين‌حالت خاطرات و دسته نگاه آن‌ها هم به تصوير كشيده ميشود .

12 _ دقت به جزئيات

فارغ از هراس همه جزئيات كوچكي كه بوسيله اشخاص معمولي چشم نميشود را در طول تصويربرداري مورد‌علاقه داشته باشيد . اين عمل منجر توليد تفاوت و تمايز در تصاوير شما مي‌شود .

13 _ تصويربرداري از مرحله ذيل

در حالتي كه تصويربرداري از سوژه ها را از مرحله زير انجام دهيد , صورت متفاوتي از عكاسي و فيلمبرداري را ثبت نموده ايد . نبايد روي دو پا بنشينيد . چون منجر لرزش دوربين ميشود و اين فعاليت تصويربرداري را وخيم مي نمايد . خوب تر است بر روي زمين دراز بكشيد تا دوربين به صورت اثبات بماند .

اتليه عكاسي عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.