نكته براي عروس ها

۱ بازديد

خطاهاي والد را به پاي همسرتان نگذاريد :

در‌حالتي كه با خانواده همسرتان ايراد داريد , همسرتان را وارد مشكلات نكنيد و مشكلات خانواده اش را جداي از وي بدانيد .
تفاوت هاي فرهنگي را بپذيريد :

پذيرش فرماييد كه تفاوت هاي فرهنگي در هر زوجي موجود است . همسر شما در خانواده اي بزرگ شده‌است كه از ايشان انتظاراتي دارا‌هستند ممكن است در خانواده شما اين نوع نباشد كه از فرزند پسر انتظاري داشته باشند .
گلايه بيشتراز مقدار نكنيد :

عملكرد فرماييد نزد همسرتان از خانواده اش گله , گلايه و بدگويي نكنيد چراكه يك خانم با سياست اين عمل را نمي‌كند . صحت دارد كه وضعيت تان دشوار است البته از خودتان بردباري نشان دهيد ; زيرا گلايه كردن دوچندان سبب ساز تخريب شدن ارتباط با همسرتان ميشود و اثربخش نخواهد بود .
جواب دوم

بنفشه دولت‌آبادي/ مشاور خانواده

ابتدا واجب است بگوييم تعلق يكي همسران به خانواده خويش , دو موقعيت ميتواند داشته باشد . در شرايط اوليه شخصي كه به خانواده اش بستگي دارد صرفا در مواقعي خاص براي حل مشكلات و اختلافات به سراغ خانواده ميرود و به تصميم و گفته آنان كار مي نمايد ;

البته در وضعيت دوم خانواده براي شخص حكم سايه را داراست , خانواده اش در معاش نو وي حضور و نقش مالامال رنگي دارا‌هستند و در تمام سياستي كه قرار است بگيرد خانواده اش نيز حضور دارا‌هستند . همسر شما پس از جدا شدن از خانواده خويش و تشكيل يك معاش تازه نتوانسته از حيث ديوانه و عاطفي از خانواده خويش جدا شود .

درين تعلق هاي بيش تر از حد , خانواده نيز به خويش اذن ميدهد كه بيشتر فرزند خويش را حمايت نمايد و چه بسا پيش ميايد كه در كوچك ترين مساله مرتبط با فرزندشان دخالت نمايد . گهگاه وجود بزرگ ترها به جاي پيوستگي , سبب ساز اختلاف و گسستگي بين زوج ها ميگردد .

تجربه گذشتگان حمل كننده پيام هاي ارزشمندي است ولي بايستي اعتنا كنيم در معاش در هم اكنون تغيير و تحول مدرن مي بايست با عجله بيشتري داده ها را براي ترقي معاش كسب كنيم . به‌دنبال چاره هايي براي كاهش تعلق همسرتان و نيز چنين متقاعد كردن ايشان به شما سفارش ميكنيم .

خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.