هزينه عروسي

۱ بازديد

هزينه‌هاي سنگين وزن جامه عروسي‌هاي لوكس و تشريفاتي تنها براي يك شب
يكي‌از مديران مزون خرقه عروس تهران ميگويد : هزينه اجاره خرقه عروس از ششصد هزار تومان تا دوازده ميليون مي رسد .
اين مديريت مزون عروس ادامه مي دهد : بيشتر از دختر خانم‌هايي كه به‌اين مزون ميايند , جهت خريد جامه عروس‌هاي لاكچري و تشريفاتي اصرار مينمايند و عليه , آقاي داماد مي‌بايست ثابت كردن عشق و علاقه خويش به همسرش اين هزينه‌ها را پذيرش نمايد و گران‌تري جامه عروس را تنظيم نمايد .
او ميافزايد : در ميان مراجعه كنندگان , بعضي عروس خانم‌هايي ميباشند كه به جاي اعتنا زيبايي جامه , تنها به ارزش جامه عروس تاءمل مي‌كنند! آنان فكر‌ميكنند هر ميزان هزينه بيشتر بدهند جامه عروس خوب تر و زيباتري تهيه و تنظيم مي‌نمايند و اصلاً به‌اين دقت ندارند كه آيا جامه عروسي كه مي خرند دلخواه اندام و تن آن ها مي‌باشد يا اين كه نه؟ آيا متناسب با سليقه‌شان است؟ لباس‌هاي ارزان‌قيمت را نگاه نمي كنند و از دقت و گزينش آن ها پرهيز مي كنند .
گزينش رينگ نامزدي لاكچري و رينگ عروسي
يك كدام از از ساير از مواقعي كه در برگزاري مراسم عروسي مي‌بايست تنظيم شود و به هزينه‌هاي عروسي بيشتر مي‌نمايد رينگ نامزدي است . در ميان اين هزينه‌هاي سرسام آور گذشته از عروسي , متأسفانه كساني مي‌باشند كه براي خريد رينگ نامزدي و رينگ عروس عروس و داماد تعدادي آبادي ميليون هزينه مي‌نمايند .
يك كدام از عزيزان به اسم بهنام ۲۷ ساله كه مراسم نامزدي و آري برون را در پيش رو داراست از رينگ نامزدي كه براي همسرش خريده است ميگويد : روز قبل جهت خريد رينگ نامزدي رفته بوديم كه هزينه انگشتر نامزدم ۱۵ ميليون تومان شد . در ميان آنان انگشترهاي ارزان قيمتي نيز در پاساژ جان دار بود , البته انگشتري كه نامزدم دست روي آن گذاشت و تعيين كرد ۱۵ ميليون تومان به انتها رسيد . ادله گراني آن وجود سنگ‌هاي قيمتي و برليان بود كه منجر بالا رفتن ارزش آن شد .
بعضي‌ها كه انگشتري عروسي و نامزدي را جداازهم مي دانند و خريد انگشتر نامزدي در طول خويش و خريد انگشتر عروسي هم در وقتي ديگر انجام مي گردد كه بر قيمت‌ها و هزينه‌ها مي افزايد .
سرويس‌هاي طلا جواهرات با قيمت‌هاي نجومي
خريد زيورآلات و سرويس‌هاي طلا و جواهرات هم يك كدام از رسومي است كه از پيشين بوده است . روز جاري خريد خدمت طلا جواهرات در بعضا از خانواده‌ها فراوان گران تهيه و تنظيم مي شود و با قيمت‌هاي بالا مبادرت به خريد طلا مي‌نمايند . قالب اين سرويس‌ها جواهر است كه وجود سنگ جواهر در آن منجر گراني بيشتر آن ميشود . بها خدمت طلا جواهرات هم از ۱۰ ميليون تومان تا ۳۰ ميليون و بعضاً ۱۰۰ ميليون تومان هست .
روي آوردن به تجملات علت عدم تزويج در ميان جوان ها
متأسفانه اين ايام تجمل گرايي و روي آوردن به تشريفات , مهمترين بازدارنده جهت تزويج جوان ها شده‌است و ديده و نيز چشمي‌ها و اعتنا بيش تر از مقدار آن‌ها , منجر شده كه به‌موقع وصلت نكرده و به منجر آن , اكثري از بيماري‌هاي روحي , ديوانه و همينطور اختلافات خانوادگي في مابين آن‌ها به‌وجود آيد .
خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.