ايده و نكات نو و جالب براي جشن و پايكوبي نامزدي

۱ بازديد

جشن نامزدي در خانه

آداب و رسوم خانوادگي :
هر خانواده اي ترسيم هايي داراست كه مي بايست به آن دقت شود . پاي كوبي نامزدي را هر كسي طبق رسوم خود به طوري اجرا مي نمايد و تعريف مشخصي نظير عروسي ندارد . پاي كوبي نامزدي ميتواند از يك توده خانوادگي كوچك با حضور دوستان خوب نزديك تا مراسم هاي پرشكوه و تعداد متعددي مهمان برگزار شود . اين بستگي به رسومات و سلايق فردي هر شخص دارااست كه نامزدي خويش را چه گونه پايكوبي بگيرد؟


چه موقع جشن و پاي كوبي بگيريم؟
درصورتي كه بخواهيد روز قانوني شدن مراسم تان جشن و پاي كوبي بگيريد معمولا اين روز ها محدود به خانواده و عزيزان نزديكتان است . ولي در شرايطي‌كه رغبت داريد كه تعداد بيشتري از اقوام و دوستان عزيز تان در جشن و پايكوبي نامزدي تان حضور داشته باشند مي‌توانيد تا 3 ماه بعداز نامزدي تان نيز پايكوبي بگيريد و همگي ي امور را سرفرصت و با شكيبايي و فارغ از هيج استرسي انجام دهيد .


دارايي :
هزينه ي جشن و پاي كوبي نامزدي در خيلي از شهرهاي كشورمان برعهده ي بابا عروس ميباشد كه‌اين نيز با دقت به ترسيم و رسومات خانواده ها پاره اي متغير است و مي بايست با نيز به تفاهم رسيد . اما در اكثري از خانواده ها هزينه آتليه عكاسي , اتومبيل عروس , آرايشگاه و خرقه عروس بر عهده داماد ميباشد .



تعيين يك قضيه :
در‌اين سطح مي بايست تصميم بگيريد كه دوست داريد جشن و پايكوبي نامزدي تان در خانه , سالن پذيرايي , هتل يا اين كه گلشن برگزارشود . اما تعيين گلشن در همگي فصول سال قابليت و امكان پذير نميباشد و تنها چندين ماهي از سال را مي توان در فضاي گشوده پاي كوبي گرفت .



تعيين مكان پاي كوبي :
براي تصميم گيري در رابطه مكان كليدي خيس از تمامي تعداد مهمانان ميباشد . در شرايطي‌كه دوست داريد در خانه يك ميهماني خانوادگي و كوچك داشته باشيد بايستي فضاي منزلتان نسبت به تعداد ميهمانها تان تناسب داشته باشد در غير اين صورت خوبتر است مكان هاي ديگري را تعيين فرمائيد يا اين كه از تعداد مهمان ها تان بكاهيد .

در شرايطي كه ميخواهيد پايكوبي نامزدي تان را در خانه برگزار فرمائيد به موارد ذيل دقت نمائيد :

پاك كردن خانه : نظافت كردن و مهيا كردن ميز و صندلي به تعداد مهمانان تان

چيدمان : خوب تر است سفره نامزدي كه دربرگيرنده نقل و نبات , قرآن , كيك , جاي انگشتر نامزدي و شمع و گل هست با ذوق و سليقه ي خويش يا اين كه از دور‌وبري ها امداد گرفته براي منزلت عروس و داماد تزئين نمائيد .

ميز شامتان را نيزحتما با گل هاي ارگانيك و شمع تزئين نمائيد . اين عمل احساس خير به ميهمان ها تان ميدهد و از ميزباني شما لذت خواهند موفقيت .

در صورتيكه دوست يا اين كه فاميلي داريد كه شمارا در انجام شغل هاي تان كمك نمايد گزينش جشن و پاي كوبي در خانه دوچندان خوب مي‌باشد و ميتوانيد پول هاي مازاد تان را پس انداز فرمائيد .



خوراك و نوشيدني :
ابتدا طريق سرو كردن طعام را مشخص و معلوم فرمائيد . در صورتي‌كه رغبت داريد به طور منو باز از مهمان‌ها تان پذيرايي نماييد بايستي فضاي كافي براي گذاشتن ميزي بزرگ را داشته باشيد



عكس :

ازدواجتان يك اتفاق افتاد فراموش نشدني است پس مي بايست

خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.