برگزاري مراسم عروسي در گلشن خوبتر است يا اين كه تالار؟

۱ بازديد

مراسم عروسي از حيث خيلي ها مهم‌ترين مراسم و اتفاقي است كه در معاش آن‌ها مي افتد .



به نقل از آكاايران : عروس و دامادها براساس همين باور كليه همت خويش را مي نمايند تا اين مراسم به شايسته ترين صورت ممكن و هماهنگ با ميزان دارايي آنان برگزار شود . مهمترين نصيب اين مراسم گزينش محل دلخواه براي برگزاري آن است . در ديرباز اين فرمان بي آلايش خيس بود و ولي منزل ها خيلي بزرگ خيس بودند و مراسم در منزل ها برپا ميشد . اما اين روز ها كمتر كسي حاضر است اين فعاليت را بكند و چه بسا در حالتي كه منزل بزرگي نيز داشته باشد , دردسر اين فعاليت را به جان نمي خرد . سپردن برگزاري مراسم عروسي به سرويس ها مجالس يا اين كه تشريفات مجالس عروسي يعني اين كه مسئوليت اكثري از امور از عهده شما بيرون و به گردن آن ها مي افتد . ولي تعيين گلشن و تالار عروسي يا اين كه سالن خويش مقوله اي مستقل است كه درپي نكاتي را آورده ايم , باشد كه شمارا در گزينش امداد رساند .
گلشن عروسي يا اين كه تالار؟
خوب تر است در حين اجاره سالن يا اين كه تالار عروسي به فصل هم اعتنا داشته باشيد . گزينش گلشن عروسي براي فصل هاي فصل بهار و فصل‌تابستان شادي بخش خيس خواهد بود . ولي تالارها با داشتن سيستم گرمايش و سرمايش دلخواه در هر چهار فصل تجهيزات واجب را دارا‌هستند . باغات معمولاً در بيرون شهر ميباشند و تالار ها در باطن شهر . طي كردن فاصله طولاني چهت نيل به محل براي مهمان‌ها گهگاه دشوار است .



بيرون شهر ترافيك ندارد , اما كشف كردن مكان براي مهمان ها گهگاه با سردرگمي همراه است كه با دادن كروكي به آن ها اين اختلال رفع ميشود . اما اختلال تالارهاي باطن شهر هم ترافيك خيابان ها است كه در تعيين سالن مي بايست مورد علاقه قرار بگيرد . چه گلشن را براي خودتان در لحاظ ميگيريد چه سالن , به محل بوستان خودرو ميهمانان هم بيانديشيد . حساس است كه طعام درين شب ياد انگيز براي دعوت شدگان صحيح سرو شود . يك كدام از مواقعي كه در اجاره گلشن بايستي به آن تصور كنيد , زمينه گرم ماندن خوراك است . حتماً اين داستان را در لحاظ داشته باشيد كه در شرايطي كه حتمي شد خوراك را گرم نمايند . با تعيين سالن ديگر مشكلي در اين زمينه نخواهيد داشت , زيرا در فضاي گشوده طعام پرسرعت سرد ميگردد .



, برگزاري مراسم تزويج , برگزاركنندگان سرويس ها مجالس , مراسم عروسي , [categoriy]


تأمين برق ما يحتاج مكان شما مضاعف با اهميت است . در صورتي‌كه خودتان باغي را براي اين فعاليت در حيث گرفته ايد , مطمئن باشيد كه‌اين مكان قدرتمند به تأمين برق چراغاني ها و مجموعه موسيقي خواهد بود . اجاره موتور برق تامل نيكي است . حتماً در‌صورتي‌كه قرار است در يك گلشن مراسم خويش را برگزار فرمائيد به شرايط هوا هم دقت داشته باشيد , باريدن باران و وزيدن باد قادر است مراسم را به كل به نيز بزند .



بعضي باغات براي رفع ايراد سوز‌و‌سرما در فصل‌زمستان تالار سرپوشيده دارا هستند كه ولي شما بايستي هزينه اي كه صرف گرم كردن اين محيط ميگردد را پرداخت فرماييد كه احتمال دارد هزينه مازاد باشد .

باغ و تالار عروسي

 



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.