موعظه و نكاتي در رابطه گونه گيسو عروس

۱ بازديد

در هر مجلس عروسي , عروس خانم از تمامي كس بيشتر در معرض مشاهده كرد مي‌باشد و تمامي اشخاص متوجه تك تك اجزاء عروس خانم متشخص مي باشند .
يك كدام از گرفتاري هاي همگي عروس ها داشتن گونه مويي قشنگ براي روز مجلسشون مي باشد كه بتونه به شايسته ترين صورت اونها رو نشون بده .
تعيين دسته مو قشنگ و متناسب با صورت انتخابي دشوار و اساسي است . در صورتيكه عروس در طول روز عروسي اش از نوع موهايش راضي نباشد تمام كشتي هايش غرق خواهد شد و تلخ ترين ياد را خواهد داشت .
به‌دنبال تعدادي نكته را متذكر مي شويم تا تصميم گيري براي تعيين نوع موي برايتان آسوده خيس شود .
در صورتي موهاي شما تا رمز كتف است , صرفا در صورتي‌كه ميتوانيد جور گيسو گشوده را گزينش نمائيد كه خرقه شما فاقد آستين باشد . دقت داشته باشيد كه جور گيسو گشوده براي عروس خانم هاي مالامال تحرك دردسر ساز خواهد بود ; چون اولا تخت‌گاز به نيز مي ريزد و ثانيا گرم شان مي‌شود و عرق مي نمايند . ولي گشوده نيز همگي چيز بستگي به عشق و علاقه ي شما دارد!
عروس خانم هايي كه گردن آويز دارا هستند و يا اين كه گريبان ي جامه شان برنامه اي خاص داراست كه مي خواهند معين شوند حتما مي بايست موهايشان را عده نمايند . در صورتي‌كه پشت لباستان گشوده است موهايتان را توده فرماييد تا لباستان بيشتر به ديده بيايد .
عملكرد فرماييد در صورتي‌كه موهاي فر داريد آن را صاف نكنيد . خوبتر است همان طور كه ميباشيد باشيد و تغييراتي حياتي ساخت نكنيد . خلق كننده باشيد و از جور هاي تكراري استفاده نكنيد . با آرايشگر خويش مشاوره نمائيد و نوع هايي ابتكاري و جديد را به فعاليت بگيريد .
بلافاصله تصميم نگيريد و حتما علاوه بر آرايشگر با صلح و دوستي صميمي و يا اين كه يك كدام از اقوام مشورت كردن نمائيد . ايده ها و نقد ها سايرافراد فراوان همت داراست . در حالتي كه لباستان برنامه اي نا مرتب داراست از نوع مو معمولي استفاده بگيريد و بالعكس .
نيازي نيست حتما تاج بر راز بگذاريد . تاج چيزي است كه در ادوار گوناگون گهگاه مد است و گهگاه كهن . همينطور فرم آن ( كوتاهي يا اين كه بلندي ) مي بايست به فرم صورت شما بيايد . در غير اينصورت گذاشتن آن ضرورتي ندارد . به علاوه تاج و تور شما بايستي با جواهرات شما مطابقت داشته باشد .
از يك ماه پيشين از قابل انعطاف كننده ها و درخشان كننده هاي گيسو استفاده نماييد تا شادابي و لطافت موهايتان نگهداري شود . در صورتي قصد كوتاه كردن موهايتان را داريد حتما از دو هفته پيشين مبادرت نمائيد تا موهايتان براي روز عروسي تماما جا بيفتد . دقت فرمائيد كه در صورتي‌كه موهايتان خيلي بلند است در ميزان ي آنها تغييرات با اهميت ساخت نكنيد چون احتمال دارد به شدت پشيمان گرديد .
گونه مو عروس
رنگ , دكلره و مش كردن موهايتان را از يك ماه گذشته انجام بدهيد . احتمال دارد جذاب باشد كه بدانيد موهايتان را دست‌كم مي بايست 12 ساعت پيشين از رفتن به آرايشگاه بشوييد خير دقيقا گذشته از آرايشگاه! چون موهاي جديد شسته شده به نيكي موقعيت نمي گيرند و پس از مدتي فر مي خورند . خوب تر است روز گذشته از عروسي موهايتان را بشوييد .
حواستان به حال و روز آب و هوا باشد .

ارايشگاه عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.