مدير ارتباط ها عاشقانه بعد از تزويج

۱ بازديد

يك روانپزشك و زوج‌درمانگر اعلام‌كرد : «زوجين مي بايست بدانند ارتباط عاشقانه آنان نسبت به هر چيز ديگر در معاش در حق تقدم است و بايستي زمان و فضاي كافي به آن اختصاص دهند . »



دكتر معالج صباغ‌ابريشمي اذعان كرد : «رابطه عاشقانه زوجين نسبت به هر چيز ديگر در معاش در حق تقدم است و بايستي زمان و فضاي كافي به آن اختصاص داده شود . سهيم معاش , نفر شماره يك و مهم ترين شخص است و نيازمند اين است كه به‌طور مداوم زن يا اين كه مرد از نيازهاي عاطفي و جنسي همسرش آگاهي پيدا نمايد و شيوه هاي تازه و متنوع براي راضي نگه داشتن يكديگر و لذت بردن از نيز را كاوش نمايند . در غير اين صورت ماه عسل معاش مشتركشان خيلي زود به پايان ميرسد و باغچه زندگي‌شان پژمرده خواهد شد . »



او در‌پي توضيح اعطا كرد : «اغلب زوجين برنا در دوران نامزدي يا اين كه اوايل تزويج , همديگر را به خير مي‌شنوند , نسبت به نيز اهميت و دقت نشان مي دهند , در انجام امور با نيز همفكري و شركت كردن دارا‌هستند . همينطور براي خشنود كردن ديگري سعي و عشق و علاقه و ادب و احترام را رعايت مينمايند , البته تزويج ميتواند منجر دنيايي از تغييرات شود . زيرا احتمال دارد بعداز وصلت دقت و اهميت دادن به طرف مقابل جاي خويش را به مساله ديگري همچون فعاليت , سرگرمي‌ها , فرزندان , خانواده پدري و . . . دهد و به جاي همسر آن ها را در حق تقدم قرار دهند و اين خويش سرآغاز مشكلات شود . »



دكتر معالج صباغ‌ابريشمي يادآور شد : «گاهي نيز شخص در رئيس دو مورد حساس براي مثال ارتباط و وقت گذراندن با همسر و سا‌عتها سنگين وزن كاري نقص‌ دارااست , در‌اين موردها مي بايست شخص در صدر با همسر خويش دراين مورد گفتمان نمايد و به سود و توافقي برسند كه هر دوي آن ها خنده رو و نسبتا راضي باشند ولي چنانچه يكي يا اين كه هر دو گله‌مند و ناراضي است امداد به چنگ آوردن از اشخاص متخصص و متخصصين زوج درمانگر ميتواند كارساز باشد . »

خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.