۵ نكته در گزينش مجموعه عكاسي و فيلمبرداري عروسي

۱ بازديد

گزينش آتليه عروس يكي مهمترين بخش هاي طرح ريزي عروسي است . نسبتاً صرفا چيزي كه از عروسي شما باقي ميماند , عكس ها و فيلم ها است . چه بسا تصور اين‌كه بعداز برگزاري موفقيت آميز و پرخرج جشن و پايكوبي , عكس ها و فيلم ها حاد شده باشند و يا اين كه كيفيت ضروري را نداشته باشند , ويرانگر است .




در اينجا پنج نكته مهم را كه به شما در تعيين موسسه عكاسي و فيلمبرداري دلخواه امداد مي نمايند ذكر مي‌كنيم .

۱ - تراز تجربه گروه عكاسي و فيلمبرداري را محك بزنيد .



مهمترين شاخصه آتليه عروس , تجربه آنهاست . عروسي شما يك توشه رخداد مي افتد , براين اساس جايي براي تمرين عكاسي و امتحان و غلط نيست! پايكوبي شما مملو از لحظه هايي است كه صرفا يك توشه واقعه مي‌افتند . عكاس و فيلمبردار شما مي بايست كوله باري از تجربه داشته باشد تا لحظات ناب را شكار نمايد و كليه اتفاقات خوشگل و ناب را ثبت نمايد . گروه عكاسي و فيلمبرداري بايستي سرشار از ايده هاي جديد براي عكاسي و فيلمبرداري باشد و شما‌را در شرايط هاي متعدد قرار داده و لحظات خوشگل را ثبت نمايد .

سن و سال , مورخ صادر شدن جواز موسسه , معرفي عزيزان و آشنايان قبل كه از سرويس ها آن‌ها استفاده كرده اند , ديدن مثال امور و . . . كليه ميتوانند به شما ياري نمايند تا تراز تجربه موسسه عكاسي و فيلمبرداري مجالس را محك بزنيد .







۲ - به محل دفتر كار موسسه اعتنا فرمائيد .

آري , صحيح فهميديد . خواسته دقيقا محل دفتر كار موسسه عكاسي و فيلمبرداري است . اعتبار موسسه را مي‌توانيد از محل دفتر كار موسسه دريابيد . تفاوت متعددي است بين يك موسسه كه در طبقه دهم يك ساختمان بلند تجاري نوساز , دفتري كوچك و خلوت داراست , با موسسه اي كه دفتري ديرين در يك محله داراي اعتبار داراست و مشخص و معلوم است كه سال هاست در همين مكان به كسب و عمل درگير است . مبتدي و تازه كار ها و بي تجربه ها معمولا سراغ دفترهاي آپارتماني در طبقات بالايي ساختمان بلند ها و مجتمع هاي تجاري مي‌روند , به دليل آنكه هنوز دارايي حتمي براي تاسيس يك محل كار را ندارند . در حالي كه ديرين خيس ها و زبده ها در محل كار كهن خويش , سال هاست كه با كسب و فعاليت سرگرم مي‌باشند و مشتريان متعددي به محل آنان تردد مي نمايند . اين شاخص مهمي در تعيين گروه عكاسي و فيلمبرداري مجالس عروسي شماست .

اتليه عكاسي عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.