گل آرايي اتومبيل عروس

۱ بازديد

روياي دختر نوباوه از ديرباز كالسكه اي با اسب هاي سپيد بوده است البته امروزه اين رويا تبديل به اتومبيل هاي عروس رنگارنگ و گل زده شده‌است .



درين في مابين بعضا براي شب عروسي خويش در‌پي اتومبيل هاي لوكس و امروزي نظير ليموزين و لامبورگيني مي‌باشند و با كرايه كردن اين اتومبيل ها كارايي دارا‌هستند روز عروسي خويش را باشكوه برگزار نمايند .



بعضي ديگر , پيرو اتومبيل هاي كلاسيك و ديرين ميباشند كه مي توان در بعضا شركت هاي كرايه خودرو عروس آن‌ها‌را براي روز عروسي در اختيارگرفت .



البته , بايستي در گزينش اتومبيل عروس و گل آرايي آن بعضي نكات را مورد‌علاقه بگيريد تا استرس شما در هنگام عروسي تان دوچندان نشود و اين شب تكرار نشدني را با خلل روبرو نكنيد .



در شرايطي كه قصد كرايه ي ساعتي داريد , حتما يك زمان مازاد هم در كرايه ي آن در حيث بگيريد و تاءمل بدقولي هاي ميهمان ها , عكاس , آرايشگر و چه بسا ترافيك را بكنيد تا براي تحويل آن اضطراب نداشته باشيد .



اگر كه مي‌خواهيد يك ماشين كهن و عتيقه را پيشنهاد دهيد , حتما انديشه وخيم شدن آن را بكنيد , زياد اتفاق افتاده كه اتومبيل عروس گل زده را با جرثقيل به تعميرگاه برده اند .



در شرايطي‌كه كه براي اجاره ي اين خودرو ها سماجت داريد , دست كم خوبتر است راننده ي منحصر خويش خودرو را هم با خودتان ببريد , تا در صورتي‌كه مشكلي براي خودرو پيش آمد وي با زير و بم اتومبيل آشنا باشد و بتواند امداد تان نمايد .



درصورتي كه از آن گونه عروس و دامادهايي مي‌باشيد كه اكانت جيب تان را داريد , خوب تر است از اتومبيل خودتان استفاده كرده , و يا اين كه در‌حالتي كه وسيله نقليه نداريد , ميتوانيد خودرو قوم و قبيله نزديك تان را براي يك شب به امانت بگيريد .



اتومبيل - عروس - اهل ايران


هزينه ي كرايه اتومبيل عروس

اتومبيل هاي عروس چنانچه مدرن بوده و بنز و BMW باشند , حدودا از شبي 500 - 400 هزارتومان آغاز مي شود . برخلاف تصور خيليها كه خودرو هاي كلاسيك و كهن را بيشتر دوست دارا هستند , بايستي بيشتر كرد كه بها اين ماشينها خيلي فراتر است .



اما موسسه ها خدماتي مجالس خودشان تزئين اتومبيل را نيز پذيرش مي‌كنند , كه در آن صورت بايستي چيزي حدود 600 هزار تومان به بالا در لحاظ گرفت . اين بها هايي است كه سرويس ها مجالسي ها ميگيرند



اتومبيل - عروس - عروسي .


چقدر هزينه براي تزئين خودرو عروس؟

تزئين كردن خودرو عروس بستگي به فصل و مناسبت و محله گل فروشي دارااست .



گل , گل است و شمال و جنوب تهرانش فرق ندارد .



اين‌كه گل فروش با ذوق و سليقه باشد , موضوع اي زياد حساس است و ربطي نيز به هيچ جاي جمهوري اسلامي ايران ندارد اما گل فروشي هاي مشهور و شمال شهري طبعا پول بيشتري اخذ مي نمايند .



در اعياد و مناسبت مي‌شود .



در فيض تعرفه تزئين اتومبيل عروس ها فرق مي نمايد و بها فراتر ميرود .



بها تزئين اتومبيل هاي عروس , از 50 - 40 هزار تومان آغاز مي شود تا دو ميليون تومان .



تزئين اتومبيل عروس , تماما ذوق ايست و به راحتي مي توان هزينه اش را ذيل آورد . بها متوسطي كه آرايي خودرو عروس مي‌پردازند , چيزي حدود 300 تا 400 هزار تومان است .



در‌حالتي كه درفصل فصل تابستان وصلت مي‌كنيد , زحمت گل زدن به خودرو را به خودتان ندهيد و بيهوده براي آن هزينه نكنيد , چون گل ها در رتبه دماي تابستان در مقطع نيم ساعت پلاسيده ميشوند و گل هاي پلاسيده و پژمرده ابدا ظواهر زيبايي ندارند .



به جاي آن ميتوانيد با روبان و يا اين كه تور اتومبيل تان را تزئين فرمائيد . يه خرده اختراع به خرج دهيد .



به عنوان مثال اتومبيل تان را با تور ماهيگيري و اشكال صدف و ستاره ي دريايي تزئين فرمائيد .

خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.