شغل هاي ممنوع گذشته عروسي

۱ بازديد

چند روزي به مراسمتان باقي نمانده است و شايد شما ليست بزرگي از بايدها براي انجام دادن داريد , خب , هم اكنون ما به شما نبايدها را معرفي مي كنيم! از محافظت هاي پوستي بي مطالعه و في البداهه گرفته تا ديدن بي وقفه فيلم شب تا صبح , ما در اينجا 5 را كه خوبتر است اصلا انجام ندهيد توده كرده ايم .
ورزش نو
مليسا پاريس كه متخصص ورزش و مربي ورزش‌هاي گروهي است مي گويد : به عبارتي ورزش روتين و معمول خويش را ادامه دهيد . شرايط فعلي زمان قابل قبولي براي توليد تغيير و تحول نيست . احتمالا مدتها ارتفاع بكشد تا درد ماهيچه ها كش آمده آهسته شود و مطمئنا شما دوست نداريد درطول روز عروسيتان تن درد داشته باشيد . در شرايطي‌كه قصد داريد كه وزن كم فرماييد حتما اين برنامه را پيش از اين‌كه لباستان فراهم شود انجام دهيد و در صورتي‌كه در ادامه راهي براي وقار و بدور شدن از استرس پيش از عروسي مي باشيد خوبتر است به پياده روي در بوستان به همراه يك دوست برويد . بودن در كنار دوستان عزيز دوچندان وقار بخش است .
اسپري برنزه كننده
استفاده از اسپري برنزه احتمال دارد شايسته ترين و ارزانترين رويكرد براي داشتن بدني خوش رنگ باشد ولي احتمال دارد اين رنگ به خير و خوبي بر روي پوست شما نشيند يا اين كه تمامي بدنتان يك رنگ معين را به خويش نگيرد و خيلي بيشتر از آنچه فكر‌مي‌كنيد‌ مشابه رنگهاي قلابي شود . در صورتي دوست داريد كه‌اين فعاليت را انجام دهيد خوبتر است از يك ماه قبلي با يك كارشناس در اين مورد مشورت كردن فرماييد .
تطهير توسط آب ميوه
كري گانز مولف كتاب رژيم تغييرات كوچك مي گويد : اينجانب دوست دارم به خوراك تحت عنوان سوخت نگاه كنم . شما به كالري احتياج داريد تا مدام هوشيار باشيد و بتوانيد از پس يك هفته دشوار و نامرتب بر آييد . يك هفته پيش از عروسي زمان قابل قبولي براي نرساندن طعام به تن نيست . تطهير از روش آب ميوه كالري يه خرده به بدنتان مي‌رسد و همينطور انرژي شما‌را كاهش مي‌دهد . به علاوه بخش اعظم آب ميوه ها مواد قندي متعددي دارا هستند .
پيلينگ پوست و صورت
صحت دارد كه پيلينگ صورت به شما اين نويد را مي‌دهد كه پوستي صاف و قابل انعطاف و لطيف خواهيد داشت البته اين فعاليت يك كدام از نبايدهاي حساس هفته پيش از عروسي است . چراكه بعضا از آدمها به مواد پيلينگ آلرژي نشان مي دهند و همين آلرژي منجر مي‌شود كه آرايش و پيرايش به نيكي روي صورتشان نشيند . به همين بهانه توصيه ميشود كه شديدا از انجام پيلينگ و بوتاكس دو هفته پيش از عروسي پرهيز كنيد .
استفاده از توليدها آرايشي – بهداشتي نو
در‌حالتي كه قصد عوض كردن محصول ها آرايشي - بهداشتي خويش را داريد خوب تر است اين فعاليت را يك تا يك ماه و نيم زودتر انجام دهيدممكن است استفاده از توليدها نو به شما و پوستتان حساسيت بدهد يا اين كه به راحتي سبب ساز كم آبي يا اين كه چربي پوست شود . در‌صورتي‌كه نيز قصد آزمون كردن توليدها جديدي را داريد حتما با پزشك معالج پوست خويش مشاوره نماييد . خيلي از دكترها راهكارهاي خير و خوبي براي فراهم سازي پوستتان پيش ار مراسم عروسي دارا هستند و مي‌توانند به شما در اين مورد امداد نمايند .
استفاده از اسپري برنزه احتمالا شايسته ترين و ارزانترين راه و روش براي داشتن بدني خوش رنگ باشد البته احتمالا اين رنگ به خير و خوبي بر روي پوست شما نشيند

خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.